wtorek, 27 listopada 2012

GRAY SWEATER HIT

Dziś pokażę Wam co znalazło się w mojej szafie podczas spotkania z koleżanką ze szkolnych lat :p poszłyśmy na lunch a potem to co kobiety lubią najbardziej, czyli na zakupki. 

 Kupiłam spodnie - jedne z najmodniejszych w tym sezonie skórzane. Mam jedne takie, ale pół skórka a pół legginsy. A te są inne-całe ze skórki, super. Już nie mogę się doczekać, kiedy będzie okazja, żeby je założyć.


Niestety nie mam dobrej jakości aparatu więc zdjęcia nie oddają uroku tych ciuszków. Jak tylko znajdę chwilę pokażę Wam zdjęcia a sobie.






Do tego zakupiłam też śliczny elegancki sweterek, szary, który ma również dodatki skórzane i srebrną nitkę co stanowi niezwykle modny szyk. Sweterek i spodnie są na sprzedaż. Mam dostęp do spodni w rozmiarze M-XL. Osoby zainteresowane proszę o kontakt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz