sobota, 1 grudnia 2012

''' OUTFIT '''

!!! Witam Was !!!


Mam dzisiaj dla Was sporo zdjęć :) 

...mam nadzieję, że Wam się spodobają... poniżej zamieszczam dwie kolejne moje inspiracje.

Więcej zdjęć z moimi ciuszkami macie na stronie: 

http://szafa.pl/profil/MalgorzataZdun_


STYLIZACJA NUMER 1


Do tej kamizelki planuję dodać ćwieki,
 żeby była jeszcze bardziej megamodna... 













A WIĘC:

1. Buty: FLEQ.com
2. Bluzka z ćwikami -no name
3. Spodnie typu BOYFRIEND - H&M
4. Kamizlka: H&M
5. Pasek: H&M

STYLIZACJA NUMER 2

A teraz pokażę Wam moje nowe spodnie woskowane, które ostatnio znalazły się w mojej garderobie, do tego bokserka oraz marynareczka. Mam nadzieję, że również się spodobają:
















BUTY: Graceland
Bokserka: H&M
Żakiet: H&M


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz