sobota, 1 grudnia 2012

SOME COSMETICS

Witajcie. 

Chciałabym Wam pokazać kilka moich kosmetyków-niezbędników, które zawsze goszczą w mojej kosmetyczce... to jest tylko malutka część wszystkich moich kosmetyków, ale wpadłam na mały pomysł, że każdego dnia będę pokazywać Wam moje grupy kosmetyków a potem wybiorę taki, który jest przeze mnie wypróbowany i który warto kupić ... 

Dziś chciałabym pokazać Wam kosmetyki do makijażu oraz zdjęcia z bliska :)


SOLUTIONS AVON
Krem nawilżająco-koloryzujący
Krem kojący pod oczy 



Najlepszy  z najlepszych: Loreal True Match Podkład

Ja używam N-7


A tutaj wszystkie z podkładów, które testuję, 

1. Astor kin Match
2. MaxFactor Lasting Performance
3. Sephora
4. Revlon ColorStay
5. MaxFactor Colour Adapt
6.Loreal: True Match
7. Loreal Infallible



Tusze / eliner / kredka - to również moje niezbędniki, ale najlepszy jest Super Shock Avon


A tutaj pokaże Wam niektóre moje cienie do powiek...





Niezbędniki: Kuleczki do policzków: brązujący i róż





 A tutaj macie kilka zdjęć w makijażu dziennym ...

Twarz:
1. Krem nawilżająco-opalizujący AVON
2. Podkład Loreal True Match
3. Kuleczki brązujące oraz puder prasowany Loreal True Match

Oczy:

Delikatnie
1. Tusz do rzęs Super Shock Avon
2. e-liner
3. Kredka do oczu - pretty girl

USTA:
1. Błyszczyk AVON









Gdyby któraś z Was była zainteresowana proszę dać znać i przygotuję dla Was recenzję każdego z produktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz