czwartek, 17 stycznia 2013

TRENDY ZIMA 2012/2013

Trendy zima 2012: futrzane kamizelki w stylu gwiazd!

              Futrzana kamizelka to mój główny must-have sezonu zima 2012/2013. Nie tylko mój -  Celebrytki, m.in. Kim Kardashian, Olivia Palermo, Paris Hilton czy Cindy Crawford już pokochały futrzane kamizelki. 

Najmodniejsze w tym sezonie są długie futrzane kamizelki w naturalnych kolorach. Tobie też będą pasowały!


     Dzisiejszą inspiracją są moje ukochane kamizelki, futrzane, futrzaste, każda ma coś w sobie, ja również mam kilka w swojej szafie, ale na tych kilku z pewnością się nie skończy, bo pasują do wszystkiego... Są modne, świetnie wyglądają i co najważniejsze ----> Idealnie chronią przed zimnem... i co ważne, nie trzeba według mnie wydawać fortuny aby dobrze i modnie w nich wyglądać ... 


W modzie są również beżowe i szare futrzane kamizelki. Szczególną miłością darzą te część garderoby modelki, jak chociażby Cindy Crawford (na zdjęciu). Futrzane kamizelki to trend sezonu jesień-zima 2012/2013. 
1. Beżowe futerko z kołnierzem Gatta, 269,90 zł
2. Szara futrzana kamizelka New Yorker, 149 zł
3. Brązowa kamizelka z kapturem House, 149,99 zł
4. Futrzana kamizelka z czarnym paskiem Novamoda.pl, 250 zł
5. Krótka wiązana kamizelka Cropp, 89,90 zł



Najpopularniejszym kolorem futrzanej kamizelki są odcienie brązu. Mimo że wyglądają one niezwykle naturalnie są wykonane ze sztucznego materiału.
1. Futrzana kamizelka z zieloną podszewką New Yorker, 119 zł
2. Brązowa futrzana kamizelka Jackpot
3. Jasno-brązowa kamizelka Caterina, 1900 zł
4. Krótka futrzana kamizelka z paskiem Carry, 189,99 zł
5. Brązowa kamizelka Bershka, 189 zł



Futrzane kamizelki upatrzyła sobie  Olivia Palermo. Modelka ma w swojej szafie kilka kamizelek w różnych kolorach. Czarne futerko pasuje zarówno do eleganckich stylizacji, jak i do strojów bardziej casualowych.
1. Czarna kamizelka Stradivarius, 199,90 zł
2. Futrzana kamizelka z paskiem Mohito, 129,99 zł
3. Kamizelka z broszką Yoshe, 385 zł
4. Krótka kamizelka Carry, 169,99 zł


TO JEDNA Z NAJLEPSZYCH INSPIRACJI




  Futrzana kamizelka sprawdza się w wielu stylizacyjnych zestawieniach. W wersji klubowej będzie idealnie wyglądać z ubraniami w zbliżonych kolorach. Mimo podobnej tonacji stroju i tak wyróżnimy się z tłumu. 

Kamizelka doda stylizacji charakteru, ma bardzo uniwersalne zastosowanie i łatwo ją dopasować. Możemy wiec z nią eksperymentować i zestawiać z różnymi rzeczami, np. w wersji weekendowej fajnym pomysłem będzie zestawienie jej z bluzką z kwiatami, do tego delikatne kozaki i kobiece dodatki.










             JA MAM SWOJE :)



     










Nie zwlekaj i też kup sobie ten modny dodatek!

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie kamizelki, są ciepłe i świetnie wyglądają :)
    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń