środa, 6 lutego 2013

MY OVERSIZE

Witam Was moi kochani :*
            Tamten tydzień łącznie z weekendem był dla mnie bardzo ciężki. 2 prace od rana do wieczora na nogach, pisanie prac zaliczeniowych, pracy magisterskiej, pracy w języku angielskim oraz weekendowe egzaminy, skromne kilka godzin snu ... ach ile tego, na szczęście wszystko jak na razie dobrze się układa.
            Najważniejszą wiadomością z tamtego tygodnia jest to, iż dowiedziałam się jeszcze, że od lipca zaczynam nowy etap w życiu, ruszy mój największy życiowy projekt, ale na razie niczego Wam nie zdradzę, żeby nie zapeszyć :*

Przedstawiam Wam moją wczorajszą stylizację,
Oversize, który bardzo lubię w roli głównej, jest moim osobistym hitem. Zresztą sami zobaczcie...










1 komentarz:

  1. Świetny sweterek, mam coś podobnego w kolorze czarnym i również go uwielbiam;)

    OdpowiedzUsuń