czwartek, 20 czerwca 2013

CHODAKOWSKA CD

PŁYTA KUPIONA. 

Długo zastanawiałam się nad kupnem płyty Ewy Chodakowskiej i w końcu po przeczytaniu wielu opinii postanowiłam kupić płytę z ćwiczeniami. Zachęcił mnie super funpage na facebooku na którym są pokazane zdjęcia dziewczyn, które kupiły płytę i pokazuja efekty.

Zapłaciłam 25zł, w tym przesyłka i gratis naklejka, którą można przykleić na lodówkę. Szczerze mówiąc to są grosze a już mogę stwierdzić, że naprawdę warto. 

Płyta zawiera rozgrzewkę, program dla początkujących SKALPEL II, który trwa ok. 20 minut, oraz 30 minut program SZOK TRENING - dla bardziej zaawansowanych,  bardzo intensywny trening.









Dziś mija piąty dzień ćwiczeń z Ewą, muszę powiedzieć, że nawet najlepsze ćwiczenia Pilates, zumba czy aerobik na które chodziłam do różnych klubów fitness nie są tak efektowne jak te z Ewą. Już po samej rozgrzewce czuje się wszystkie mięśnie i pot spływający z twarzy :) 

Zapraszam do zakupów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz